Zarządzanie marketingowe
salonu beauty i SPA&Wellness

Jak stworzyć niszowy i dochodowy świat Twojego SPA, który pokochają Klienci. Filozofia i specjalizacja SPA i salonu beauty jako wyróżnik i wyznacznik trendów. Jak je określić.

Budowanie autorskiej oferty. Jak tworzyć oferty, które pokochają Twoi Klienci?

  • Co sprzedajesz, co ludzie kupują? Budujemy/zmieniamy ofertę od podszewki.
  • Zabiegi, rytuały, pakiety – jak je opisać i komponować. Skuteczny język korzyści w komunikacji z Klientami. 
  • Jak wyceniać zabiegi i produkty. 
  • Spa i salon to nie outlet! Jak i gdzie promować ofertę – koszty i cele kampanii, kanały

Manager jako jednoosobowy dział marketingu i sprzedaży

  • Klucz do poprawnej realizacji zadań marketingowych
  • Konkurencja – kto ją naprawdę stanowi?
  • Segmentacja – kim jest Twój Klient? Analiza rynku, SWOT i analiza konkurencji.
  • „7P” Marketingu usług kosmetycznych

Programy lojalnościowe – jak budować faktyczną lojalność Klientów

Potrzebujesz partnerów w biznesie by sprzedawać więcej i budować wizerunek obiektu. Jak podejmować współpracę z podmiotami z innej branży, by zyskać na wizerunku, wiarygodności a finalnie na sprzedaży.

Fb, Instagram SPA – social media w codziennej praktyce managera SPA

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność w biznesie beauty

  • Pokaż Klientom ludzką twarz Twojego biznesu.
  • Jak tworzyć kampanie autorskie w oparciu o CSR?
  • Jak na tym wtórnie zarabiać?

CENA: 350ZŁ BRUTTO
CZAS TRWANIA: 1h

DOŁĄCZ

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń a porozmawiamy o Twojej indywidualnej sytuacji. Postaram się znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie

531 574 903