Obsługa sprzedażowa klientów
SPA i salonów beauty

Stwórz unikalną więź z Klientami. Jak budować relacje, które skutkują zaufaniem i wzrostem sprzedaży.

Jak opracować procedury obsługi i obsługi sprzedażowej Klientów.

Język Komunikacji sprzedażowej Twoich pracowników z Klientami w zależności od ich typu.

Recepcja sercem obiektu i sprzedaży.

  • Rozmowa bezpośrednia z Klientem
  • Rozmowa telefoniczna z Klientem
  • Sytuacje łączone – jak się zachować
  • Odpowiedzi na zapytania ofertowe mail, Messenger.
  • Procedury recepcyjne
  • Terapeuta – gospodarz
  • Prowadzenie Klienta przez strefy
  • Jak czas podczas zabiegu wpływa na sprzedaż dodatkowych usług i produktów.

Poziomy obsługi i obsługa na poziomie. Terapeuci SPA/ kadra kosmetyczna.

  • Klienci roszczeniowiKlient „Grażyna i Janusz”
  • Klient nietrzeźwy
  • Klient nachalny w stosunku do personelu
  • Procedura zachowania w sytuacjach kryzysowych

Sytuacje trudne, niebezpieczne.

Jak unikać strat z tytułu nieodwołanych wizyt

Jak wiązać z marką i budować z Klientami relacje w oparciu o wiarygodne wyniki terapii.

CENA: 350ZŁ BRUTTO
CZAS TRWANIA: 1h

DOŁĄCZ

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń a porozmawiamy o Twojej indywidualnej sytuacji. Postaram się znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie

531 574 903